Saturday, July 2, 2011

Kawan-Kawan

سم الله الرحمن الرحيم

** Gambar ini pernah digunakan.
Afiq Mazri : CFS UIA PJ
Khairul Riduan : UiTM kuantan 
Hadzrin Aqmal : Kolej Matrikulasi Kedah (KMK)

Mesti you all wondering-kan kenapa I buat post ni ? To tell the truth mereka inilah kawan-kawan yang senang nak bawa keluar/ajak keluar/buat lawak tak sentap dan jadi ala-ala punching bag or tempat nak emo-emo !

Kalau post status dekat facebook nak tengok wayang mesti 3 orang ni reply. Dengan mereka bertiga ni serious rasa selamat/annoying/nak tumbuk/nak gelak memang ada dengan joke/blur/tiada hala tuju memang jadikan we all awesome sangat. Now mereka bertiga dah masuk uni tinggal I seorang je menganggur di sini walaupun Afiq tak ada lah jauh mana still sungguh susah nak berjumpa..

Takkan pernah lupa perangai mereka-mereka ni masa kerja dekat crocs and masa outing.

Situasi 1 : Hadzrin dengan I (Fana)(kerja)

Fana: Weih jangan lah letak kasut tu dekat muka kau kan orang dah test!
Hadzrin: Biarlah aku nak muka aku lawa
Fana: eh kotor lah weih
Hadzrin : Fana, I hate u.
Fana: macam lah aku suka kau sangat -.-

Situasi 2: Afiq dengan I (sebelum kerja)

Afiq:Fana aku dah tunggu depan rumah kau ni cepatlah sikit siap
Fana: Kejap Afiq .. aku baru bangun! kau awal sangat
Afiq: cepat sikit ..
Fana: sorry Afiq aku lambat.. asal kau awal ?

Situasi 3: Khairul dengan I (kerja)

Khai: Berapa dah sale pagi ni ?
Fana: tengok lah
Khai: perghh sikit gila
Fana: sebab aku morning ngan hadzrin
Khai: -.- seeediihh

Itulah keadaan dekat store and sebelum store .. ade je kitaorang break together.. Break paling best kalau ramai-ramai. Owh pernah dulu they all tak reti bawak bekal,bekal air tuh perkara biasa. So trend bawak bekal makanan I lah yang buat, time tu mana ada duit jadi kenelah bawa bekal dekat store Crocs memang kadang-kadang I punye makanan je yang berbau, then Afiq bawa seterusnya Hadzrin dan Khairul. Khairul and Hadzrin bawa bekal sebab 'budget burst and as for Afiq dia bawa bila dia nak.

To tell the truth sebenarnya post ini untuk mereka sebab dah lama tak jumpa !

** wahai you all bertiga, rindulah ! cepatlah balik, nak outing ini. Tempura Shihlin !

Farhana Fadzil

No comments: