Friday, August 12, 2011

Polak Aku

سم الله الرحمن الرحيم
السلم عليكم ورحمة الله وبركثه

Hey yawlls.., tau tak apa itu polak ?? Polak tu bosan dalam loghat Negeri Sembilan.

##Yes kenapa polak ? sebab dah bosan nak buat kerja sama. Kalau tak pun kalau dah dapat 1 kerja, the next day aku dah bosan buat. Menghadap bende sama je. Again and again.
Mungkin you allz akan fikir .

" owh farhana ni mesti takleh buat kerja sangat, asyik bosan je"

Saya tetap buat kerja walaupun dah polak. Tidak dinafikan yang aku masih lagi berterusan melakukan pekerjaan berkenaan. Dekat office ni nasib baik enviroment best dan aku dapat menghadap computer berintertnet yang tiada facebook dan twitter. Atleast boleh update/read blog.

## Quick update:

>Aku dapat UNITEN tapi still tunggu UTP and UITM
>Hari-hari kerja time break tengok pegawai-pegawai main ping pong
>Pergi kerja tumpang Kak Nurul
>Sakit dan tak larat nak kerja
>Kene tangkap ngan boss sebab tido time kerja :D
>Aku tak sabar nak berbuka dengan kawan 20 haribulan
>Aku NAK GAJI ! NAK BELI BARANG !! :D

Farhana Fadzil :D

No comments: